Poyrazin_annesi Meraba arkadaslar camlarınızı ne ile siliyorsunuz. Önerebılecegınız bır bez var mı bıkac tane bez aldm hc memnun kalmadm
seda00006 Poyrazin_annesi pella eu marka bez trendyolda indirimde görüdkce alıyorum ber yerin tozunu bununla alıyorum cam ayna her yer mis gibi öneririm canm
MerveA2020 Poyrazin_annesi BİM’deki cam bezinden denedim gayet güzel sildi 😁onun haricinde gazeteyle siliyorum en temizi 😄😄
Feyza-nur Asyaayaz1 pamukşuk gibi şeyler bırakıyor beyle siliyorsun suyuna filan ne koyuyorsun hep şeke kalıyor sinir oluyorum
Suzanne Vileda actifibre ne kadar leke olursa olsun Camsili sık bunla sil bana dua edersin ayrı bir parlaklık veriyor gerçekten
Seyda1453 Mikrotex. Net yani yıka sık ve sil. Ne kurulama ne durulama ne bı camsil deterjan hiçbirine gerek yok
BabyY2 Poyrazin_annesi ayy a101de satılan cam bezleri bak tek geçiyorım. Böyle bir silme yok. 5li satılıyor. Daha önce hep bulanık oluyodu onları aldım alalı misss. Toz almada da kullanıyorum jilet gibi çekiyor 😍
mrs_elisah Burada herkes memnun kaldığı bez markasını yazmış bende yazdım 1 ihtarla uyarıldınız diyor ne alaka satış mı yapıyorum ne kadar saçma
Hilalkhrmn417 Poyrazin_annesi Silva markasının bezleri güzel ama yorumlar doğru atletle de güzel siliniyor 😍😊🤗