Zohraa98 Kizlar benim adetim duzensizdr en son 15 ekimde adet oldum kasimda olmadim simdi test yaptim cok golge cok silik cizgi cikmisdi ilk 5 dkkada yok ben uyduruyorum dedim kendi kendime 2 saat sonra boyle buldum🙄
535arss Zohraa98 ben daha once bu testın aynısından kullandım hıc cft czgı gormedım bence tekrarlayın yarın hakkınızda hayırlısı olsun inşallah
Aysununannesi00 Zohraa98 testini tekrarla kuzum 10 dkika da çıkan sonuç pozitif 10 dkika dan fazla kuruma çizgisi oluyor
caganin_annesi Benimde böyle oldu başında bekledigim test tek çizgi diye bıraktım akşam bir baktım kopkoyu çift çizgi. Ama beta 0 yani ilk 10 dakika da çıkan sonuçlar önemli.
BabyY2 Zohraa98 testlerde ilk 10 dakikada belirmesi lazım kuşum. 10 dakikadan sonra beliren çizginin bir anlamı olmuyormuş. Kullanım kağıtlarında yazıuor hep. Yarın sabah ilk idrarınlar bir daha yap.
Defne2018 Zohraa98 bende de bi buçuk iki ay geçmişti adet düzensizdir sonra test yaptım hemen belirginleşmişti 2 saat sonraysa geçersizdir siz yarın bi tane faha yapın hemen belirginşeşince tutar
CansuDRY Zohraa98 5 dk. içinde çok silik de olsa görmüşsünüz. Çizgi bekledikçe koyulaşır zaten. Bence gebelik var.