Melikeakarsu son aylarda bebekte çok hızlı aldığı için ister istemez bizde alıyoruz ben mesela ilk cocuğumda 8 ikincisinde 7 aldım ama zaten kilolu hamile kaldım😂 ayda bir alsan iyi tabi ama bilmiyorum çok mümkün değil gibi son aylar engel olamıyoruz pek😂