Kızlar bi anda tansiyonum yükseldi başım ağrıyor dönüyor cok şuan dinleniyorum eşim işte izin alamadı iş cıkışı gece gelip hastene götürcek beni bugun actıgım postan bilen bilir bugun doktora gitim bebegin suyunda azalma ve bebeğinin eşinin yaşlandıgını söledi bikac gün suyu yeter ama sezeryan a alınman gerek dedi eşim iş cıkışı gelince direk acile gitsem ilgilenirlermi cünkü iyi degilim hem ağrım var hem başım dönüyor