Deletedmom0067 shtngstr evet normal midrnden agzina kadar heryerin yaniyor sakiz falan cigne ekmek sut ye
SSY shtngstr evet tatlım normal. Ağır yemekler tüketme, baharattan kaçın. Mümkünse soğuk yiyecekleri tercih et. Soğuk sandviç, yoğurt, salatalık vs gibi. Ben de ara ara ejderhaya bağlıyorum 😂🤷🏼♀️
Sedna O kadar erken saçlanmaz benim bildiğim. Ben 36+6 haftadayım şu an ve mide yemek borusu yanmasından aşırı şikayetçiyim. Gaviscon kullanıyorum. Doktoruna danış bir ne diyecekler. Onun dışında senin haftalarında ne denediysem faydası olmadı. En geç 4 ay sonu geçiyor tabi kişiden kişiye değişir. Çok geçmiş olsun
MbsN Ilk aylrimda bisey yiyince oluyordu 5 ci aydan sonra hic bir sey Yememis olsam bile oluyor 😩 Evet cok rahatsiz ediyor yara varmis gibi hissetiriyor Ben tesadufen bir sey denedim oyle olunca bir yudum kola iciyorum gidiyor