Farida2021 benimde çürüktü ve ağrıyordu geçen hafta çektirdim. Kanal falan dediler dedim git gel yapamam. Çektirdim kurtuldum. 2. Trimestarda doktor onayınla dişinle ilgişi dolgu, kanal, çekim gibi işlemler yaptırabilirsin. Son 3 ay ve ilk 3 ay yasak. Zaten hamileler için ayrı bir anestezi var ondan vuruyorlar canım. Çoksa ağrın sarımsağı ez, peçeteye koy ağrıyan dişinin arasına sıkıştır. Böyle bir ağrı kesici yok. Uyuşturuyo yakıyo ama doğal tedavi resmen. Diş hekimim yapabilirsin çok iyi gelir demişti.