Mest12 canım bebeğin kafası aşağıda olduğu için öyle merak etme , 32 den beri benim de öyle 36+6 benim de yürütmüyor o baskı öyle acı veriyor ama bir şeyler başlıcak anlamına gelmiyor illa ki doktorum çıkıyor gibi bile hissedebilirsin dedi :) ağrı sancı olmadığı sürece baskı normal 🥰