Semisko canım o halk arasında kullanılan bir söylem. Üstüne görme diye bir şey Yok. Ya yerleşme kanamasıdır şu an yaşadığın, ya da dülğk tehdidi 🤷🏼♀️ İnşallah tutunur yavrun, istersen reçeteyi bekleme progestan al eczaneden. Tutunması ve rahim içi kasılmaları engellemek için veriliyor bu ilaç. Genelde kanama yaşandığında biz elimizden geleni yapalım diyor doktorlar ve progestan yazıyorlar