Gizce23 benim ilk toplamada yumurtalarım böyle geldi. 15 yumurta toplandı. 3 embriyo oluştu. Sadece 1 tanesi 3. Güne kadar gelebildi o da orta kaliteydi çok iyi değilmiş. Doktorum vitamin takviyelerimi artırdı. Üç ay onları kullandım sağlıklı beslendim. Bir toplama daha yaptı doktorum. Bu sefer 9 yumurta oluştu. 3 embriyom 3. Güne geldi ve donduruldu. Üçü de çok iyi kaliteydi. Doktorum bunların iki tanesini transfer etti ikisi de tuttu çok şükür. Benim yaşımda 29 du toplama olduğunda. Yumurtalar siyah çıkınca çok üzülmüştüm bunu değiştiremeyiz sanmıştım ama öyle olmadı. Epa ve dha oranı yüksek bir omega3 (venatura 1500 lük), coenzim q10, resveratrol, endovita ve gonamax kullandım kalite için. Bir de maca tozu ve ruşeym tükettim.