RumeysaNur34 Normal canım bende 31 haftayım ağrılar normal artık dedi doktorum geçen kasık ağrım da olunca korkup kontrole gitmiştik olabilecek şeyler ağırlaştığı için dedi 😇
Caglaluna RumeysaNur34 ay iyi o zaman 🥰 hepimiz evlatlarımıza sağlıkla vakti zamanında kavuşalım inşallah ya 💕
Sebnem9 Caglaluna canım o haftalarda benim de öyleydi. İlerleyince hafifledi. Bebek döndüğü için çatı kemiklerine baskı yapıyor. Normal yani sakın panik olma:) sağlıkla kavuş miniğine💖
Caglaluna Sebnem9 Allah razı olsun gerçekten içim rahatladı ♥️ Çok teşekkür ederim inşallah hepimiz sağlıkla kavuşalım 🥰