Arkadaşım 6 haftalık hamile 1 hafta önce doktora gittiğinde kesenin içinde nokta şeklinde görünüyodu bebek. Bugün gittiğinde troid yüksek çıkmış tekrar bakılacak demiş doktor. Kalp atışı için 2 hafta daha bekle demiş. Ama bana fotoğrafını gösterdi kesenin içinde bisey görünmüyo şimdiye daha da net görünmesi lazımdı. Ee kalp atışını da duymamışlar. Arkadaşım da demiş neden görünmüyo diye doktor aletler iyi değil ondan olabilir demiş. Acaba doktor da görmedi de bilerek mi sylemedi fikrinizi almak istedim. Gerçekten kesenin içinde hiç bisey yok. Benim ablam kalp atışını duymuştu bu zamanda.