Mervee5858 Mrve0211 bende de 5 haftalıkken çıktı antibiyotik verdi doktor 10 gün kullandım bol su içtim geçti çok şükür .
Mrve0211 Selin12- bol bol su icmeye basladim canm yarin doktorumada gidicem ilac verirse kullanmalimiyim kafam kariisk
Selin12- Mrve0211 tabiki ilaç verirse kullan canım ben antibiyotik kullandım emin ol enfeksiyon ilaçtan daha tehlikeli ola biliyor
Mrve0211 Mervee5858 normalde hani diyorlar ya hamileyken ilac kullanmayin diye korktum açıkcası oyuzden sorayim dedim
Mervee5858 Mrve0211 doktor verdi sonuçta hamile olduğumu biliyor . Zararlı olsa vermez diye düşünüyorum . Enfeksiyon tehlikeli düşük riski oluyor mecbur doktorun dediğini yapıyoruz geri Allah’a kalmış inşallah sağlıklıca alırız kucağımıza bebeklerimizi 🤲