Aliye55 Ben 13 hastalığım hesap göre ikili tarama girecektim doktor 15 haftalik 2gun gözüküyor dedi bebeğin çok gelişmiş dedi bebek 114 gram normal mi böyle birsey karşılaştığımız cinsiyet göremiyorum dedi hersey gelişmiş deyip anlayamadım