Ece003 Bebeğin kalp atışında sıkıntı olduğunu söyledi sağlıkocağı ayın 14 ünde randevum var ama içim içimi yiyor bir sorun yaratır mı? Başına gelen oldu mu daha önce doktora sordum olabilir bazen bu haftalarda dedi