Kızlar bir aydır gitmiyordum bugün randevum çok güzel geçti bebişim yüzünü nihayet gösterdi dr hemen resmini çekti bebeğim 1650 gr olmuş gelişimi gayet iyi dedi 🥰 ilki normal olduğu için bunda da normal istiyorum dr ilk doğum dan daha kolay olur sancıların farklı şekilde gelebilir birazcık dişini sıkman lazım ben senin yanında olacağım inanıyorum çok güzel bir doğum gerçekleşecek dedi 3 hafta sonra tekrar gel dedi çok güzel ilgileniyor hersey tane tane anlatıyor 🥰