Kızlar 13+4 cinsiyeti öğrendik biz oglumuz oluyor ilk günden beri hep erkek hissediyordum rüyamda falan görmüştüm çok şükür Rabbıme erkek bir evladım oluyor Rabbım herkese nasip etsin
Not : Çin takvimine inanmayın bende tutmadı oraya göre kız gözüküyordu 🤭🤣