Yalova77 canınız yanması açısından hiçbir fark yok. Ben ilk oğlumda her türlüsünü denedim 😂 manuel daha az güçlü olduğu için daha az can yakıcı hatta. Ama şöyle ki elim yoruluyodu kendim sıkmak zorunda olduğum için. Ama çalışıyorsanız işe başlayacağınız zaman manuel de alırsınız bir tane. Her yerde priz olmuyor çünkü.