kckelf123 canım ben de T rahimliydim doktorlar histereskopi yapıyorlar yani rahmi üçgen fformuna getiriyorlar. Yoksa hamile kalmayı engelliyor olursa da düşük olabiliyor . Ama T rahimli olup hamile kalan çocuğu olan çok kişi de var tabiki. Ben de tavsiye cnm biran önce doktora görün 35 yaş altı isen düşük yoksa yapmıyorlar zaten ameliyat.