Alparslaninannesii Kırmızılar gelmeye başladı leke leke inşallah devamı gelmez yaaa offfff adetime 4 gün var niye erken oldu ilk defa bu ay ağladım 5 aydır olmuyor olmuyor of stres te yapmadım bu ay 😭😭😭
babycom456 Alparslaninannesii inşallah devamı gelmez ama ne kadar stres yapmıyoruz desekte yapıyoruz sanırım benımde bu ay 3. Denemem inşallah tutar bu sefer hakkımızda hayırlısı
babycom456 Bu ay ovülasyon testi aldım 4 gündür yapıyorum henüz bişey görmedim , bende bilmiyorum artık