Yagmurkaragz Burcukara01 Cok normalmiş canım bende aynı ağrıyla acile gittim bir şey mi var diye Dr bana yerleşme ağrısı normal demisti
Mercimegim4 Yolun en en en başındasın fıstığım. Hiç korkma yerleşme ağrıları oluyor. Kanama olmadığı sürece hiç korkma kanama olsa bile doktor gözetimi yeterli olur. Eğer bebiş sağlıklı ise ne yaparsan yap seni bırakmaz💙🙏
Burcukara01 Mercimegim4 çok teşekkür ederim canım Ya inşallah Rabbım herkesin sağlıklı kucağına almayı nasip etsin