Ben 39 haftalık hamileyim, MedicalPark ahmet beye gidiyorum. Valla başlarda hiç almadım mide bulantımda olmadı, 5 aylıkken birden kilo almaya başladım. Şimdi her tartıldığımda haftada 1 kilo almış bulunuyorum. 62 ile başladım 82 oldum.
Gebelik şekerim yoktu, aksine sağlık ocağındaki testlerimde kan şekerim çok düşük çıktı. Biontech aşısı çok etkiledi hastanelik olmuştum doktor beslen tatlı ye dedi. Bi şekilde bu kiloya geldik ama inşallah veririz 😊