nevarneyokk Akşamları ara ara geliyor . Tansiyonumda bir sıkıntı yok ama neden olur bilemedim . Yaşayan var mı ?
_Kalpatisi_ nevarneyokk canım merhaba hamilemisin acaba? Hamilelik belirtisi olabilir mi? Dkdmdkdmdkdm 😅😅😅
Aleynaa1 nevarneyokk bende 37+4 deyim 2 gündür başımda bi ağrı var çözemiyorum hafif hafif ağrıyor böyle neden acaba 😒
Zhrebr nevarneyokk bende 35 im aşırı baş ağrısı yaşıyorum bunu araştırmak için girdim sizin postunuzu gördüm