kartanesi02 iki defa çektirdim. Biri özelde anestezili. Hiç ağrı hissetmiyorsunuz.
İkinciyi devlette çektirirdim. İlacı verirken hafif adet ağrısı hissettim. Aldığım anesteziye, verdiğim paraya yazıkmış gerçekten.
Ama kişiye de bağlı. Bende önce çektiren kadında yoğun kanama oldu. Çıkarken yürümesi değişti. Bende hiç kanama olmadı. Elimi kolumu saklayarak çıktım. Hatta kadın sizin niye ağrınız olmadı ya demişti.