karakiz1 Son adet tarihim 13 kasim sizler ne durumdadiniz ben biraz erken ogrendim varmi aramizda boyle tanisalim
karakiz1 karakiz1 Benimdr daha 3 haftalik kanamam oldu bugun bakti doktor yerlesme kanamasi dedi daha kese gozukmuyor dediv
Aslaninannesi01 karakiz1 görünce duygulandım yazmak istedim benimde geçen sene sat 13 kasimdı zaman nasilda hızlı sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Aydogdu2 CaglaG benimde 6 Kasım 5+2 günlük hamileyim kese göründü haftaya kalp atışını duymaya gidicez inşallah
karakiz1 Aslaninannesi01 Amin cok sağolun insallah sizidr rabbim saglikli uzun omurler versin tesekkurler yazdiginiz icin 🤗🤗🤱
Kubraayy karakiz1 evet canım aynı gibi benim beta değerlerim şöyleydi 2 Aralık 34.22 5 Aralık 250 7 Aralık 795 9 aralık da 1993 tü kadın doğum görünmez dedi 14 üne randevu verdi insaAlllahhh kese görünür.
karakiz1 Kubraayy senin degerlerin cok iyi gercekten benim korkum var yinede benim 9 aralikta gittigimde 500 dü ama herkesin dollenme sureci farkli tabi bende bu yuzden ayin 23 randevu aldim insallah gorunur kese icindede saglikli gebeliklerimiz olur 🤰