cokbilmis Hanımlar merhaba, Bugün 32+1’iz. NST’de kasılma çıkınca DR alttan muayene etti ve 1 cm açılman var dedi. Böyle bir şey yaşayan var mı? Yaşayanların doğum sürecini merak ettim, paylaşır mısınız?
Lulikli cokbilmis bilgim yok ama burda1 cm açıklıkla 2-3 hafta bekleyenler olduğunu okumuştum. Geçmiş olsun üstte kalsın