Selam arkadaşlar diş etim şişti ve acayip ağrım var eczaneden bu ilacı verdiler fakat hamilelik olma ihtimali de olduğu için onuda söyledim doktorlar bunu veriyorlar yan etkisi yok dedi kız karar veremedim içsem mi diye çok rahatsızım aranızda kullanan veya kullanmış olan varsa yardımcı olabilir mi 🙏