MerveNur- ben iç zıbın koydum göbek bağı olacağı için leke olursa o olsun diye .onun üstüne uzun kollu zıbın altınada ayaklı alt koydum onların üstüne tulum giydiricem .zaten havalar soğuk hem bebeği sıcak tutar hemde benim içime öylesi siner .ilk kızımda 5 takım giydirmiştim bunda tulum giydirmek istiyorum .tulum daha hoş görünüyo gözüme 😍