Erez minikumutlar Bence yapma sal kendini supriz olsun ben hep yapardim hangi ay yapmadiysam gecikmeyi beklediysem o zaman hamileydim sal gitsin bebis gelecegi zamani bilir annesi
Deletedmom_7 minikumutlar acele etmeyin erken öğrenmek daha çok stres.. Erken öğrenmiş biri olarak söylüyorum 😔
minikumutlar Elfidaa ama yoksa üzülürüm bu ay hayıt otu demledim içtim 10 gün yumurtlamamıda yakaladım ay heycan bastı bu ay çok düşünmek istemedim stres yapmadım akışına bıraktım
Omay0707 minikumutlar valla hayatım 3 gündür görüyorum test yapmak diye aşırır streslisin buradan bile hissediyorum Bırak akışına regli günün gelsin regli olma o zaman test yaparsın
Elfidaa minikumutlar inslalh hayırlısıyla olmuştur🙏 soğan kürü denemediysen onu da tavsiye ederim ben soğan kürü yaptığım ay hamile kaldım
minikumutlar Erez ayyy inşllah canım yapma taraftarı da değilim bu sefer üzülürüm zaten dediğim gibi bu ay hiç aklıma getirmedim bugün bi dedim test yapsak mı arakaşımla oda şimdi yapma bekle dedi
minikumutlar Elfidaa onu demedim canım adetliyken başladım hayıt otu çayına 10 gün içtim sonra bıraktım inşallah bebiş vardır 🤲🏻🤲🏻Dua etmekten başka çarem yok sizde dua edin bana lütfen
Deletedmom_7 minikumutlar artışı beklerken düşüşe geçti sonra da kanamam oldu düşük yaptım doktor şimdi dış gebelik mi yoksa kimyasal mi ona bakacak