EserrK Kızlar 40 haftalık gebeyim bugün bacaklarım ve rahmim de sızı var yürürken zorlanıyorum acaba her an Doğum olabilir mi henüz ilk gebeliğim Allah hepimize yardım etsin sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza alalım inşAllah 💙
ilaydanurhavvat EserrK valla bnim tek belirtim durup duruken rahmimden girip belimden çıkan ağrı oldu 2 saniye sürdü sdece. 10 dakika sonra suyum geldi😂 37+0 doğurdum prensesimi 🙏🏻 Darısı başınıza ❤️🙏🏻
Balkayarabia593 Bende burada bekleyeyim valla ayni şey bendede var şuan bile uzanmışım sağ kasığımda agri oluyor batma gibi 40+0 haftalik oldum 👼💕
EserrK ilaydanurhavvat benim de belime ağrı giriyo ama daha ne su nede nişan gelmedi bekliyorum hala 🙄 Amin inşAllah 🤗
EserrK ilaydanurhavvat Allah bağışlasın sağlıkla sıhhatle büyüsün inşAllah Rabbim hayırlı ömürler versin 😇
ilaydanurhavvat EserrK suyum geldikten sonra iç çanaşırımı değiştirirken farkettim bn nişanımın geldiğini