Merhaba. Hoş bir konu değil biliyorum ama Hamilelikte çok yasaniyormus bende de oldu 36. Haftamda hemoroid oldum. Sıkıntısından ziyade okuduklarim beni endişelendirdi. Sonrasında geçmediği daha kötü olduğuna dair falan. Doktoruma bu hafta gidince söyledim demiri kesti hemen ama değişiklik yok . Yaşayan var mı önerisi olan var mı acaba. Sırf bundan dolayı normal doğumdan korkmaya başladım daha da ileriye götürür mü diye 😥