Meleknkkk öncelikle umarım hamilesinizdir gönlünüzce olsun🙏🏻 Kendimi anlatayım size hemen ☺️ Bende adet olmamıştım üzerinden 40 gün geçmişti test yaptım negatif çıktı hastaneye gittim ultrasonla bakıldı alttan doktor rahim duvarın kalınlaşmış adet olursun demişti kese vs hiç bişey göremedi yani hatta orda kan verdim tabiki sonuç negatifti. Bende hamile değilim ya adet olabilmek için 1 hafta maydanoz suyu içtim, olmadı biberiye çayı içiyordum hala adet olmamıştım ve hiç bir belirtimde yoktu. Sonra bigün sabah uyandım ve hala adet olmadığım için sinir oluyorum tabi, neyse sabah uyandım evde test vardı yapmaya karar verdim umutsuzca veeee bi baktım pozitif ben şokkk😁 üstelik 10 gün önce kan vermiştim negatifti ama şuan 12 haftalık hamileyim😍 Rabbim çok büyük umarım herşey gönlünüzce olur, her ne olursa olsun umudunuzu kaybetmeyin Sevgiler 🌸