portakalcicegii Kızlar bugün hormon testi yaptırdım. Prolaktinim yüksek sanırım. 2 aydır ilişkiye girmedik. Hcgmede bakarmısınız 🙄 nasıl böyle oluyor anlayamadım gerçekten
Simsim60 portakalcicegii hormon testi niçin yaptırdınız.gebelik istiyorsanız prolaktin değerininz biraz yüksek.benm 23 dü.doktorum sevmiyorum prolaktin yüksekliğini demişti.parlodel kullandm o ay hamile kaldım.bşrde cyclo prognova kullandım fsh 11 di benm.
Busrakzlkc Beta hcg negatif şuan. Diğer değerler normal. Anormal bi sınır aşımı yok yiede doktorunuz bakmalı tabi
Busrakzlkc portakalcicegii onu yazmışsınız diye söylemedim evet yüksek . Diğerlerinde bi sıkıntı görünmüyor ama
durununannesiiiii Hamile değilsiniz fakat prolaktin yüksek doktorunuz ilaç başlayabilir gebelik istiyorsanız. Prolaktin yüksekliği gebeliğe engel oluyor.
durununannesiiiii portakalcicegii tedavi görmen gerek benim 42 çıktığında ilaç başlamıştı doktorum. Bide rahat iç çamaşırı çok önemli
Fatmanur99 portakalcicegii canım benimde prolaktin yüksekti dostinex kullandım kullandığım ay değerlerim düştü ve hemen hamile kaldım