Sakın aksatma doktor bana ilaç vermesine rağmen bebeğim gelişemedi ve bugün kürtajla aldılar.ama benim kanama alanım bebeğe yakındı,seninde böyle olacak diye demiyorum ama sakın ama sakın doktor iki hafta sonra gel dese bile sen 1 hafta sonra git.çünkü benim progestan ilaç 15 günlüktü doktor iki hafta sonra gel dedi gittiğimde bebeğim ölmüştü çok geçe kontrol verdi bebeğimi onun yüzünden kaybettim :( allah kimseye yaşatmasın.