Busradncbz 21+3 haftalık gebeyim az önce doktordan çıktım beyninde kist var dediler bu hafta ayrıntılı ultrasona gircem.morelim çok bozuk.internetten araştırıyorum ilerleyen zamanlarda kendiliğinden kaybolabilir diyo ama içim hiç rahat değil.aynı durumla karşılaşan varmı acaba
MevaBera Busradncbz eşimin kuzeni de hamileyken aynı sorunu yaşadı bebeğin beyninde kist var dediler aöa zamanla Yok oldu Doğuma kadar kayboldu