Ozfurmet Ben bugün kontrole gittim 1177gr doktorum normal dedi ama sizlerin kaç gramdı doktorlarınız ne diyor ?🌸
Hanife_ Ozfurmet 28+1 de gitmiştim kızım 1400 grdı iyi demişti Dr um oglumda bu haftada 1530 grdı ben de hep ilk gebeliğimle kıyaslıyorum
seddkilic05 27 de 1048 grdi 28+3 olduk randevum 23 aralıkta ama bence sizin bebişin kilosu normal tek sağlıklı olsunlar da kilo aldırırız Allah’ın izniyle 😇🙏🏻
Busraferdi7 27+0 da 1044 gram 35 cm boyu vardı şimdi 29+1 olduk ayın 20 sinden sonra gideceğim kontrole bakalım nasıl olmuşuz💙👼🏻
Ceydacetin Ozfurmet benim 2 hafta öncesi filan 2 buöuk hafta gelişim geriliği vardı canım , hergün muz kuruyemiş cevizli sucuk helva yedim şimdi 1 hafta öne geçti