Sedaa06_ benim hastahaneye gittiğimde tansiyonumda hep yüksek çıkıyor bugün 16-10 gördüm mesela ama daha öncede çok araştırmıştım beyaz önlük tansiyonu var demişlerdi normalde gün içerisindeki ölçümlerde yüksek olmuyordu çünkü,bugün 29.haftada olduğumuz halde bebek 27 haftalık göründü ultrasonda,çok korkmaya başladım