Kızlar ilk gebeliğim tecrubesizim ara ara belime ağrı giriyor 37 haftalığız adet ağrısına benzer dün vardı bugün biraz şiddetlendi af edersiniz makata ve vajinaya baskı var ve bebeği çok alağıda hissediyorum ben nasıl anlayacağım sancı olduğunu lütfen tecrübeli biri yazabilir mi zaten bir iki gündür kasılmam çok ve sıktı