Kizlar doktor sezeryan için 24 üne gün verdi.Ben de olur dedim ama sonradan farkettim ki Cumaya geliyor malum sezeryandan dolayı bir gece kalıyoruz herşey yolunda giderse Cumartesi çıkarırlar mi yoksa hafta sonu diye Pazartesi ye mı kalır. Başına gelen, hemşire yada hastane çalışanı arkadaşlar varsa yardımcı olabilirler mi