Womane. Aminn inşallah saglikla🙏🙏odaya ilk geldigimde uyusukken Hafif bastırıp kan akisina bakıldı nolur bastırmayn dedim😁kendin yavas yavas masaj yap gazin ciksin dediler hafif hafif ovaladim.ilk 3gun agri kesici aldm dikislerim acıdı ve yandi sonr almadm hatta 1kutuydu ilac bitmedi sadece antibiyotgmi bitirdim