yigiterenc Selam kızlar. Hastane çantasina eşyalari nasıl yerleştirdiniz. Çıt çıtlı saydam poşetleri nerden ve hangi boyutta aldiniz acaba?
kedilianneee yigiterenc Migros’tan fermuarlı şeffaf büyük boy poşet aldım yerleştirdim. Çok düzenli oldu valizin içi gerçekten tavsiye ederim
nanna yigiterenc kilitli poşetlere koydum bi büyük bi küçükmaldım büyüklere bes müslin küçüklere de hastane çıkış setleri koydum takım takım üstüne de yazdım biz uyurken bavulu darmaduman yapmasınlar diye😂
btl-34 yigiterenc kloroplaston kilitli saklama poşeti var 26 ya 28 cm içinde 14 adet var ben ondan aldım boyutu bana gayet iyi geldi takım takım sığdı bebeğimin kıyafetleri penye battaniye için küçük yalnız çok sıkışık olur
yigiterenc kedilianneee acaba boyutunu biliyor musunuz? Ben 20×25 buldum ama çok küçük olur diye almadim henüz. Daha büyüğü varsa gidip alayim bugün migrostan.
kedilianneee yigiterenc boyutunu bilmiyorum canım üzerinde büyük boy yazıyordu. 10lu hastahane çıkışı battaniyesi ile birlikte sığdı
nanna yigiterenc marketten aldım valla kilitli buzdılabi poşeti🥶🥶 Gıdayla teması uygun diye içim rahat koydum
bebegimizibekliyoruz1 yigiterenc çıtçıtlı poşete koyma gereği duymadım ben anne bebek çantası içi hem geniş hem baya gözlü o yüzden zaten takımları da mesela zıbın çorap eldiven şapka alt üst onu bı takım olarak içine koydum baya da düzenli duruyor yani karman çorman değil
mathildaa yigiterenc trendyoldan valiz ici düzenleyici aldim gri beyaz çizgili olanlardan. Sonrada kullanılır valla bayıldım ben tavsiye ederim
ZZeynepP1903 Ben orta boy bulmustum sokta onlara kilot emzırme atleti corap vs kahve falan koydum. Bebegin takımlarını kucuk hurclara yerlestırdım sadece hemsıreye verılcek olanı seffaf cırtlı posete koydum.
annembabam yigiterenc Migros’tan kilitli buzdolabı poşeti aldım büyük boy . İsimizi görecek gibi gözüküyor .🙏🏻🌸