Tugbadabak-1 bizde de var. Doğduğunda da vardı çocuk cerrahisine yönlendirdiler gittik. Göbek fıtığı için 4 yaşa kadar bekleniliyormuş kendinden geçen tehlikesiz bir durummuş. Yapmamız gereken bebek sakinken fıtığı iki parmağında içeri doğru yerleştirip bir süre masaj yapmak. Aklına geldikçe gün içinde tekrarlayabilirsin. Eğer fıtık morarırsa veya bebek yeşil kusarsa o zaman hemen acile gitmeniz gerekiyor. Bu durumda acil ameliyat edilirmiş yoksa zararsızmış. Çok ağlatmamaya ve ıkındırmamaya çalışmak da erken kapanmasına fayda sağlar.