guldenbayat Kızlar 32 haftalığım. Benim gibi magnezyum içmesine rağmen kalça ağrısı , sırt ağrısı , kramplar yaşayan var mı 😕😕
Morprenses guldenbayat ben canım daha 29dayım 16 da başladığında magnezyum fayda ediyordu ama şimdi artık kesmiyor sırtım belim sakat gibi ağrıyor
guldenbayat nanna evet düzenli içiyorum ona rağmen ağırılarım oluyor maalesef 😒 haftaya kontrolüm var bakalım dr ne diyicek .
utopikegitimci Bende 32 deyim hiç magnezyum kullanma ihtiyacı duymadım. Ağrılarım yok, ama bence çalıştığım için büyük ihtimal böyle
Morprenses utopikegitimci bende çalışıyordum da biraz önceki hikayemize bağlı ben normalde de kambur durduğum için çok aşırı iş yapıp yorulduğumda sırtım ağrırdı şimdi mahvediyor beni