Sibelercu Ben hamileligimin ilk aylarında hep ozele gittim devlet hastanesine karşı on yargim olduğu için fakat son aylarda maddi sıkıntı yasadigimizdan dolayı devlet hastanesine devam etmek zorunda kaldım suan 40+3 gunluguz 2 günde bir doktor kontrolune gidiyoruz Buca kadin dogum hastanesine dün bir kiza çok kötü muamele yapildigini gördüm ve çok etkilendim orada doğum yapan varmi sizler herhangi bir sorun yaşadınız mi
Evremanne Benim bir tanıdığım bebeğini kaybetti Allah korusun gözümüzün önünde sancılandı kaç kere doğuma gitti geldi sürekli beklettiler en son bebeğin kalbi anne karnında durdu doğurup çocuğunu defnetti Allah korusun Rabbim sakınsın çok kötü bir durum korkutmak istemem ama iyice araştırın soruşturun devlet hastanesinde kötü muamele görürseniz uygunsuzluklar görürseniz bakanlığa şikayet edin ilgileniyorlar mutlaka.
Sibelercu Evremanne Gerçekten mi 😔 Çok kötü bir durum allahım kimseye yasatmasin o anneyede sabır versin malesef kötü davraniyolar hiç kimsede vicdan merhamet kalmamis allah ıslah etsin öyle insanları.
Evremanne Heryer aynı değil tabii ki de ben şuan özele gidiyorum ama hamile kalmadan önce kontrol amaçlı devlet hastanesine gidiyordum doktor tahlilleri karıştırıp bana başkasının sonucunu söyledi hamile kalman imkansız yumurtlaman yok adet olamıyosun diye ilaç verdi kullansam düşük yapıcaktım çünkü o an hamileydim ben de bir sağlıkçıyım tahlillerime kendim baltığımda anladım durumu o doktora o günden beri gitmesim gitsem kavga edicem biliyorum çünkü