Merhaba arkadaslar,
Bugün 4. günüm serklaj sonrasi vajinal enfeksiyon olustugu icin hem oral antibiyotik hem fitil olarak kullaniyorum.
Bugün biraz cok akintim oldu vagihex fitilini koyduktan sonra… cok Az beyaz daha cok su gibi bi akinti.
Suyum geliyo olabilirmi daha 23+3 deyim cok erken korkuyorum.
Progestan mesela bembeyaz koyu kivamli bir akinti yapiyor Ona alistim artik ama Bugünkü akinti beni korkuttu….
Tecrübesi olan varmi?