Mrhaba sorum su sacim sari normalde gebelik oncesi orealle acip koleston 12.11 boyuyorum yada buzul sari gebelikten beride acma islemi yapmadim iki ayda bir 12.11 boyadim direk ama dipler akinca kizillasiyor sorum su boyanin icine biraz oreal atip boyasam ust uste boyadigim halde sogan kabugu gibi olan kisim acilirmi yoksa illa orealmi gerekir doguma 25 gun var ne yapayim