tugbaacng 23+6 olduk hala bulantılarım devam ediyor sizde de böyle mi kızlar? İlaç kullanıyordum ama artık daha fazla ilaç kullanmak istemiyorum
kahvesever__ tugbaacng maalesef bende öyleydim halada devam ediyor doktorum bana yeşil elma ayran çubuk kraker 🥨 salata önermişti sizde yiyebilirsiniz gerçekten faydasını görmüştüm ben
Yagmurdgdgn13 tugbaacng ben de bu mide bulantısından çok çektim. 26 27 hafta kadar sürdü. Bi kaç hafta iyiydim.yine başladı. Bu arada doktorum prillam ilaç önerdi ama kullanmadım
tugbaacng Yagmurdgdgn13 ben de 1 kutusunu kullandım son 3 4 tane kaldı ama ilaç kullanmak istemiyorum. Kullanmayınca da bulantım oluyor