Sude-96 defnelobe Bebeğin gelişimine bağlı veriyorlar biraz da günü ben sezeryan istediğimi söylediğimde önce bir bakalım bebeğe dedi 36. haftadadaydık sonra 38+5 e gün verdi ama zaten öncesi olmaz 38 den
Hsrt1 defnelobe 39+0 a gun aldim dun. Bebegim 3200 ve 50 cm ama erken almam diyor doktor. Bugun 35+3 um.
Yagmurdgdgn13 g4mze 38 den önce yapmazlar diye düşünüyorum. 36 zaten çok erken 37. Hafta için doktorunuzla konuşmanız lazım. Bebeğin gelişimine de bağlı biraz.
Esmakorkmaz g4mze aynen böyle oldu doğumumuz😅 tarih almaya gittiğimiz gün doğum başladı sabaha kadar müşahede altında tuttular öğlen doğuma girdim😂 biz ne kadar tarihte alsak bebek canı nasıl isterse o zaman geliyor 🥰
alyaninannesi2 O gelişimden gelişime fark eder ama bir aksilik yoksa hiç bir doktor 38 den önce vermez. Benimki 2 hafta önde gidiyor diye 38+3 verdi ama normal süreçte 39 veriyorlar sanırım
Meltemehmet defnelobe 38+3 de doğumum var inşallah 🤲🙈. Şuan 34+5 teyim. Şekerimden dolayı sezeryan olacağım . Doktorum o zamanı uygun gördü bende.
Zatmy Bende sezeryan istiyorum bünyem normal doğumu kaldırmaz kendimi biliyorum ama özel de doğum yapabilir miyim bilmiyorum acaba devlet hastahanesinde sezeryan istiyorum desem özel deki gibi isteğe bağlı yaparlar mı bi fikriniz var mı