Busratye benimde 25 ti ama hiç belirtim yoktu sonra kendi kendine düştü değerim. Birde hepsi yüksekti yani. Doktorum şaşırmıştı emin misin diye sordu defalarca 😂 valla yok acı yanma kaşıntı böbrekte ağrı yok dedim. Ama benim kronik bir kum taş dökme dibi olayım var hamilelikte çok şükür yaşamadım. (Ağrılı birşey) bazen hamilelikle alakalı yükseliyor bence illa enfeksiyon belirtmiyor diye düşünüyorum