Bir çoğumuz gibi bende epidurali sadece normal doğum da kullanıyor sanıyordum ama doktorum Epidural sezeryan öneriyorum daha konforlu dedi spinal 6saat sonra uyuşukluğu geçicek daha sonra koldan ağrı kesici verilebilir dedi Epidural ayağa kalkarken emzirirken daha konforlu dedi yorumlarınız neler bu konuda