Özel doktorumun ücreti 250₺ olduğu için zeynep kamile gitmeye karar vermiştim 5+5 de gittim ilk bana boş kese bu kürtaj olabilirsin gibi söylemde bulundu oksapar kullanmam gerektiği halde yazmamak için ımgım etti durdu. Zaten boş kese olabilirmiş öyle dedi. Dedimkş hanfendi 5+6da zaten bebek görülmesi mucizevi olurdu nasıl boş diyebiliyosunuz falan öyle bi ufak tartışma yaşamıştım neyse sonra tekrardan 250₺ ücretli olan doktoruma gittim mecburen devlette yapamicağımı anlayıp. Bana oksapar iğne yazdı özeldeki dr fakat iki kutusu 630₺ oldugu ıcın sağlık ocağında yada devlette yazdır dedi sağlık ocağı yazmadı bugün 7+0 ım mecbur yine zeynep kamile gittim. Muayne olmak isteiyorum sadece doktorumun yazdıgı receteyi yazdırmaya geldim dedim neden muayne olmak istemiyosun dedi bende hep moralimi bozuyo bu hastane dedim. Muayne etmeden yazamam dedi neyse ultrasonla karnıma bakıyo tam 7 haftalık dedi kapattı makimayı ne elime ultrason kağıdı verdi yemin ederim nede kalp atısını dınlettı neden atış dinletmediniz dedim surat beş karış cevap yok ya bu devlet hastanelerindeki ego yu asla ama asla anlayamıyorum bu ülkede paran varsa şanslısın yoksa hiçkimse yüzüne bile bakmıyor . Kadınla sözlü tartışmaya girsem bu sefer doktora şiddet oluyor. Devlet hastanesinde hiç ama hiç işini düzgün yapan bi kadın dogumcuya denk gelmedim bir çok hastane aynı. Mecbur 10 günde bir zeynep kanile randevu alcam oksaparı yazması için 🤦🏼♂️